› Forumuri › Crypto, Trading & Investiții › Cursuri investitii bursiere Romania – pareri incepatori
- Acest subiect are 14 răspunsuri, o opinie și a fost actualizat ultima dată acum 2 luni, 2 săptămâni de peteseal92.
- martie 22, 2026 la 8:52 pm
Sunt incepator in investitii la bursa. Ce cursuri recomandati in Romania? Am auzit de mai multi traineri dar nu stiu in cine sa am incredere.
Vizualizare 14 răspunsuri - 1 la 14 (din 14 în total)
- Replies
-
- martie 27, 2026 la 9:49 pm
Am gasit thread-ul asta cautand pe Google si ma bucur ca exista discutii reale. Recenziile de pe site-ul lor pareau prea perfecte.- martie 30, 2026 la 9:06 am
Am inceput cu un curs investitii bursa si acum investesc lunar pe BVB. Cursul m-a invatat sa analizez un bilant contabil si sa inteleg de ce unele actiuni cresc. Pt un incepator total, a fost exact ce aveam nevoie.- martie 30, 2026 la 9:47 pm
Stie cineva daca cursul a fost actualizat recent? Am auzit ca au adaugat module noi in 2026.- aprilie 6, 2026 la 9:05 am
Ca investitii bursiere Romania: de unde incep daca nu stiu nimic despre bursa? Ce suma minima recomandati pt inceput pe BVB si care e cel mai bun broker pt romani?- aprilie 13, 2026 la 9:05 am
actiuni bursa curs: nu investi bani pe care nu iti permiti sa ii pierzi si incepe cu ETF-uri inainte de actiuni individuale. Un curs bun te invata sa gandesti pe termen lung, nu sa speculezi pe termen scurt.- aprilie 17, 2026 la 9:46 pm
Am testat si alternativa de pe Udemy la un pret mult mai mic. Pentru continut in romana si suport local, cursul romanesc merita pretul extra.- aprilie 20, 2026 la 9:07 am
Am facut un BVB investitii curs care a fost excelent pe partea de analiza fundamentala dar slab pe partea practica (cum sa plasezi efectiv ordine, ce broker sa alegi). Am completat singur cu tutoriale de pe YouTube.- aprilie 27, 2026 la 9:04 am