Cursuri investitii bursiere Romania – pareri incepatori

Forumuri Crypto, Trading & Investiții Cursuri investitii bursiere Romania – pareri incepatori

Participant
    Sunt incepator in investitii la bursa. Ce cursuri recomandati in Romania? Am auzit de mai multi traineri dar nu stiu in cine sa am incredere.
Vizualizare 14 răspunsuri - 1 la 14 (din 14 în total)
  • Replies
    Ovidiu Barbu
    Participant
    Am gasit thread-ul asta cautand pe Google si ma bucur ca exista discutii reale. Recenziile de pe site-ul lor pareau prea perfecte.
    altableasdale2
    Participant
    Am inceput cu un curs investitii bursa si acum investesc lunar pe BVB. Cursul m-a invatat sa analizez un bilant contabil si sa inteleg de ce unele actiuni cresc. Pt un incepator total, a fost exact ce aveam nevoie.
    Vlad Petrov
    Participant
    Stie cineva daca cursul a fost actualizat recent? Am auzit ca au adaugat module noi in 2026.
    Alina Bălan
    Participant
    Ca investitii bursiere Romania: de unde incep daca nu stiu nimic despre bursa? Ce suma minima recomandati pt inceput pe BVB si care e cel mai bun broker pt romani?
    juniorcarder432
    Participant
    actiuni bursa curs: nu investi bani pe care nu iti permiti sa ii pierzi si incepe cu ETF-uri inainte de actiuni individuale. Un curs bun te invata sa gandesti pe termen lung, nu sa speculezi pe termen scurt.
    Cristina Marian
    Participant
    Am testat si alternativa de pe Udemy la un pret mult mai mic. Pentru continut in romana si suport local, cursul romanesc merita pretul extra.
    Marc Marcu
    Participant
    Am facut un BVB investitii curs care a fost excelent pe partea de analiza fundamentala dar slab pe partea practica (cum sa plasezi efectiv ordine, ce broker sa alegi). Am completat singur cu tutoriale de pe YouTube.
    fwhirma2121
    Participant